I WASHED THE BANANAZ.

12:49

Jag sitter på golvet med bena i kors medan Leo skruvar o har sig.

Han monterar upp vår säng.

Jag chillar och agerar DJ.

Just nu är det Natural Black – Beautiful Place.

Och det stämmer verkligen in på vad det är nu.

A beautiful place.

Nåååww fan va grymt de lääät, värsta poem.

Poem-tjej.

Aja, inga sidospår fast näei,

jag slutar här för jag måste utforska verlden.

 

18:05

Nu har solen gått ner och om en timma blir det kolsvart här.

Coowlt.

Vi har varit i nya huset hela dan.

Packat upp möbler och monterat.

Eller ah, jag själv har inte gjort så mycket, men Leo o de andra.

Jag har mest suttit på verandan och ätit mango.

Det är mangosäsong nu och det är…shit, det är typ den godaste frukten jag ätit.

Mangow e de nya it. Alltså it som i DET o inte IT som i data.

De e grejjen liksom.

Haha, just det.

Leo’s farbror kom hit med en klase bananer i en blå påse.

(bara så ni ska få in rätta bilden).

Så tog jag emot dom,  för vi höll på att fixa lite frukt-fika på verandan.

Då sa han. - "You hav to wash da bananaz."

O hans fru instämde.

- "Yes, go wash da bananaz."

Och ah, så gick jag iväg och wash da bananaz.

När jag stod där i köket och sköljde av dom så log jag för mig själv.

Tänk att lilla Pascale från Bredäng skulle stå i

ett nybyggt hus i Tanzania o wash da bananaz.

Äe, det är coolt.

Jävligt coolt.

Tror jag är verldens lyckligaste tjej just nu.

Ah, vi har åkt bil, o jag ville smygta kort på folk men vågade typ inte riktigt.

Tänk om dom blir arga o så.

Men när vi åkte på stora vägen tog jag kort på små barn

som satt och så såg dom och fick värsta leenden.

Det var så gulligt.

Barnen här vill alltid vara med på kort.

 

Jag såg en smal ko.

Och folk sitter bara på en stol mitt i gatan o chillar.

Tuggar liksom.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut att sitta bekvämt medan leo jobbar

2009-12-17 @ 23:06:10
Postat av: cookie

åah. ;'(

2009-12-17 @ 23:13:46
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad härligt! Men varför skulle bananerna tvättas?

2009-12-18 @ 08:26:32
Postat av: reban

ha haha ah :), wasch de bannanas!!! he hehe he, d vaa kuul!!!

2009-12-18 @ 23:03:20

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback