JAMBO!

Här ropar alla jambo!
Goddagens, typ.

Och hakuna matata.
Fast man pratar inte ens så här i vanliga fall.
Dom vill bara att turister ska känna igen sig med det lilla de vet om Afrika.

Imorse var det en dum skata som flög ner ti vårt bord o snodde min våffla!
O jag ba ropa..: MWIZI! MWIZI!
Ne ba skoja.

Men ja blev helt sådär..upprörd.
Som typ Morris skulle bli.
(Morris är min brorson, han är så gulligt lillgammal).

Leo var tvungen att lugna ner mig o ba.
- "De e ingeen faaara Pascale, du kan få en nyy."

Efter ett tag kunde jag slappna av o då var allt okej.

På hotellrummet hade det smitit in en liiten nyfödd ödla.
Den var typ, lite genomsynlig.
Inte riktigt färdigutvecklad.

Iaf, efter några timmar när vi kom tillbaka till
hotellrummet så upptäckte jag bejbiödlan död.
Och det kryllade av små minilarver som åt på den.
Staaackarn.

Fett äckligt.


 

Vårt hotellrum med alla våra gädjets.

This is were the mägic hääpenz.

Haha, alltså här jag sitter när jag bloggar.

 

 

 

Lilla ödlan som inte hann leva ett långt liv.

 

 


 

Jag..posear framför en fin båt.

Fast det fanns inte så mycket vatten på

då på morgonen för tidsvattnet hade drage tibax de.

 

 

 

Fin utsikt ner till havet.

 

 

 

Jaag i min morgonrock =)

Ah, men jag vill inte trötta ut er med mina bilder.

Och inte rub it it your face heller.

För er som fryser erslet av er i Svärje.

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi är bara glada för din skull fattar du väl!!!

2009-12-23 @ 10:27:46

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback