Livet ba leker.

Min svägerska sa till mig igår att jag borde ta bort min blogg.
För det är bara irriterande när jag inte skriver nåt.

O Ja blev helt sådär neeeeeeee!
Kom på att jag faktiskt vill ha kvar den.
Har bara vart superupptagen o utan dator osv.
Men jag lovar o inte slarva me hemläxan.

"ABBÅÅÅ, KAN NI CHILLA ME LIVET ELLÄÄÄR!"
Sa Cookie här om dan när jag störde henne spela wii-spel.

Hon och Fernie har fått en ny lägenhet förresten!
På facebook erbjuder hon folk att städa hos henne.
Jag ska tacka nej.

Iaf, nog om henne mer om mig.

Jag vaknade på strålande humör, är ledig idag och
har drucke mitt morronkaffö o Lille Aino bara växer o växer,
idag har han fått sin första serie i sig.
Så vi e glada att han visat sitt första framsteg.

Nu måste jag sminka mig lite snabbt med mitt nya mineralsmink och klä på mig.
Ska åka på nån möbelgrej med morz och swäg aka Mamma och min svägerska.

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Lille Aino?



.. eller vänta. Är han elektronisk? :|

2009-12-03 @ 16:10:13
Postat av: Anonym

det är inte han utan hon...

2009-12-03 @ 22:07:55
Postat av: cookie

haha, aa de är hennes mobil.

Min syrra har en sjuk kärlek för hennes elektroniska tillbehör och behandlar de som sina barn.

helt snygg du är på bilden syrran!

2009-12-03 @ 22:54:02
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Mm Aino e min lilla mobil =)

2009-12-03 @ 23:22:30
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback