Ni har braum.

Äe, jag är litte besviken.
Måste jag säga.

Kör vi tysta leken eller?
Ja e liksom i Afrika, o när jag är on layn på krackigt INTANET
så ba, bother ni inte ens o kommentera mig.
Äe, de tycker jag är fult.

Det är som att gå på en offentlig toalett i Tyskland
o inte ge lite småmynt till Kvinnan i sjalett o ljusblå klänning
som sitter på en pall o har en bronsfärgad tallrik framför sig
där det är menat att man ska betala så mkt man känner att ens braumbesök var värt.


Men guuuuuuuuuud vilken tid de tar o ladda upp en endaste liten bild.
Nu har de gått typ nie minuter.
Ah, ni ser.

Jag anstränger mig.



Kommentarer
Postat av: cookie

jag kommenterar inte för det är typ för intressant, men jag lovar jag ska kommentera från och med nu haha.

2009-12-30 @ 22:33:52
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 22:36:38
Postat av: Leos mostrar

Gott nytt år till er alla där borta! Vi här i Finland läser din blogg och väntar på nya skrivningar varje dag..

2010-01-01 @ 12:42:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback