PACKAT OCH KLART.

A-ah, då har man packat ner allt, tror jag iaf.
Det viktigaste är ändå att man tar med sig själv och sitt pass.
Allt annat är bara materiellt.
Fan vad filosofisk jag låter.
Men det kanske är för att jag ska åka till Afrika.
Där kanske jag lär mig ett och annat.

Men jag har jävligt mycket materiellt.
Fan, fattar inte hur det blir så mycket packning.
Man får för sig att man verkligen behöver ALLT!

Måste upp om 3 timmar så jag borde lägga mä nu.

Kommer uppdatera här då jag har tillgång till internet.
Ska väl preppa lite inlägg då o då, så dom kanske kommer klumpvis.
Men det gillar vi!

Önska mig all lycka och att ingen man pruttar på planet så jag måste spy.
Kommer nog göra det i vilket fall som helst,
jag kan inte ens gunga i vanlig lekpark utan att bli illamående.
Som ett riktigt jobbigt barn är jag.

Usch, det är hemskt att resa med mig.

Men men, jag är faktiskt snart tjugotre år jag måste skärpa mig.
Idag åt jag ärtor och det är pluspoäng.
Har pillat bort dom sen jag var liten.

AJA SIDOSPÅR JAG SKA FAN SOVA HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: rebecka

trevlig resa :)

2009-12-16 @ 16:19:20

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback