Snart mot varmare breddgrader!

Helloww peeps!

Här sitter jag och fryser.

Det är så sjukt kallt här hemma och jag har blivit sådär NÄEI!
Nu fåre vara nog!
Så jag gick precis runt och kände på alla element och granskade
fönstrernas täthet och ah, det verkar som att allt står rätt till.
Det bara är såhär.

Men nu är det endast 9 dagar kvar tiss Tassania.

Så det blir en stor omställning.
Det är ju 40 grader varmare där.

Hade en skön helg.
Ah, ordet skön kan ha många betydelser.

Den kunde varit skön på det sättet att den var harmonisk och lugn.
Den kunde vart fett skön JAO.
Den kunde vart cokk skön...BRE.
Den kunde också vart behaglig och mjuk som Alldays trosskydd.
Den kunde dessutom vart skön för att den var himla kuwl.
Men ah, den var bara allmänt skön.
Lugn ena dan och lugn den andra med fast med lite fest-kryddning.

Idag har jag småhandlat lite grejjer ti Tanz.

Solkräm o sånt.

LOSSIONN! *Booriegrind.

Lossion para el sol *Uttalas med latina-dialekt
Nästan lite ledsen på rösten sådär.
Som att de e jobbigt.

Eh...porque soy...eeh..necesiitooo..?
eehhmm..de mi....mi cuerpo?
Eh..tan buena =)

Hahah, jag gillar o lägga frågetecken.
Tror att ni kommer förstå själva latina-upplägget bättre då.
Sådär frågar lite oskyldigt fast ändå jätteskyldigt.



 

Bild från i helgas.

Hittade på Facebook.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback