TANZANIA I BILDER.


God morgon!

Sitter i soffan och chillar med babyläp i knät.
Männer är ute och jagar och vi kvinnor är hemma och..
ah, tar det lugnt!
Haha..

Jag har fått en vagel i ögat som stör.
Haha, ah de va inte värsta grejen men det är
typ det enda som stör mig just nu.

 

 

På hotellet.


 

Jag monterar upp sängen i Leos hus.

Ni ser, jag satt inte bara och chillade!

 

 

 

Ett fint bajshus =)

 

 

Leo och jag på verandan i huset.

För att komma till deras hus från hotellet måste man ta en färja som tar ca 5 minuter,

och sen är det 20 minuters bilfärd till området.

Fast att komma på färjan tar jättelång tid.

Det är så himla mycket folk överallt.


Men det är roligt att sitta i bilen och bara titta på alla.

Det händer så mycket hela tiden.

Nu ska jag ner till poolen och poola lite.

 

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback