TANZANIABILDER.


 

Kuku Wa Kupaka.

 

 

 

Hahah, jag älskar skyltarna här.

Ska visa lite fler sen.

Här dricker jag Madafu - kokosvatten.

Det smakade vatten typ, fast lite sötare o med annan konsistens.

Ah, men det är svårt att beskriva smaken.

Tyckte inte det var to die for, men coolt ändå att smaka.

Det smakade inte kokos iaf.

 

 

 

Här köpte vi dem, fast det var dagen innan.

Aså, jag är imponerad att jag är så bra fotograf.

VIIIST? =D

Aaah, ska ni säga då.

Och så ska vi *guua* tisammans.

(Alltså, vifta med handen vid kinden o säga guuuuuuud!)


Näe, nu fan måste jag sova.

Hej på er!

O tack för era kommentarer!

Tänker på er allihopa.

Alltså min familj, ah då ere ju inte allihopa men ni berörda vet ju.

 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback