Zanzibar.

Aså..Oh..MY..GOD..

Det är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt vackert här.
Verkligen ett paradis.

Fågelplanet var...det VÄRSTA jobbigaste jag varit med om.
Men det var so beautiful.

Jag satt o höll i mig o sätet, typ grävde in naglarna i sätet
och höll i Leo's hand hårt hårt och släppte aldrig.
Fan..tänk att jag faktiskt överkommit, eller näei,
nu ska vi inte åoverdrajv här va.

Jag har alltså åkt i ett minipropellplan som
jag aldrig aldrig trodde att jag skulle våga...

Fett coolt var det iaf.
Men jobbigt som fan.
Jag ville dö.

Och när vi steg av så fick jag tårar för det var så jobbigt.

Men iaf, nu är vi här o det är inge idé o wina nu.
För här har man absolut iiiiiiiiinget att klaga på!

Vädret är perfekt, ALLT är perfekt.
Vi var på spa idag.

Tog en Zamani massage 90 minuter.

Faaaan, man kan inte lägga in bilder..
Aja.

Men vi mår bra iaf.
Puss på er.


Joo nu funka det here you go..

 

Vår lunchutsikt =)



Min tanzanian i poolen.

 

Uppe i pippin.

Hahah, jag var scared to death,

men ändå envisades jag med att fotografera.

 

Aja, nu ska vi gå äta på Cloves Restaurant.

Får se vad det blir....

Hej!

 

 








Kommentarer
Postat av: N E T T

åhh fyfan va avis när jag sitter hemma med så mkt kläder och fortfarande fryser.. kom i pippin och hämta upp mig haha!!

2009-12-21 @ 19:14:56
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah! Shit, jag sätter mig aldrig i pippin igen! 20 minuter var mer än enough! Men jag kan komma i vanligt plan och hämta upp dig =)

2009-12-21 @ 19:17:37
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va fiint!!!Gud dit vill jag oxå åka!!

2009-12-21 @ 23:30:08
Postat av: Helena

Sjukt vackert.

Sverige är täckt av snö och det är så kallt att insidan av näsan fryser ihop om man andas in för häftigt med den. Men det är fint också. Lite Astrid Lindgren-idylliskt nästan.

Svindlande tanke att du är så sjukt långt bort, att man liksom kan åka dit hur som helst. Mer eller mindre. Aja dricka sig litte kaffe då. Te sådan. Pussinuss.

2009-12-22 @ 08:03:32
Postat av: Gabo

SHIT va nice, galna utsikter =) man mår så bra av sånt...hoppas ni har d sjukt kul..Hälsningar från sverigeee!! cha chaaaoo

2009-12-22 @ 15:12:08
Postat av: Pascale

Jessica - jaa, visst är det jättevackert! Jag måste åka hit fler gånger. Vi kanske kan åka allihopa nån gång



Helena - a shit..jag hörde det. men det är fint med snö =) dock bara att se på. Har druckit kaffe här som heter africafe. ASGOTT!Pusss



Gabo - aah det är huur nice som helst! Taack! =D



2009-12-22 @ 19:43:58
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback