Att vara två om saken.

Heej alla!

Det är kruiig med internetet.
Babyläp hänger inte riktigt med, men jag kan ju inte lämna honom för det.
I sticket sådär.
Så jag har inte vart inne jag heller.
Man ska ju vara två om saken, nu när vi åkt såhär långt och allt.

Men iaf.
Nu sitter jag vid babyläp som får stöd av en gul nätverkskabel på 3 cm.
Den når alltså inte in ti Leos rum, så jag sitter stelt på en stol i vardagsrummet.
Men vad gör man inte liksom?

Jag hade tänkt att jag ska hålla mig kortfattad mer framöver.
För att ni - inte ska behöva läsa så mkt.
Nu vill ju endå att jag ska komma till punkt för det mesta.
Och ah, det är ju lite förståligt..så mkt som jag babblar på.
Men ändå. Iaf. NU så.

...."Och om du vääänder på kassetten, så spelas sagan upp EN gång till." =)

Hahah. kommer ni ihåg ljudböckerna när man var små?

.."Och när du hör ett *pliiing, så är det dags att vända sida." =)



Kommentarer
Postat av: Elsa

o när du här detta bleioingb , så vet du.... jobbig paus .. att det e dags ...jobbig paus att vända blad.

2009-02-15 @ 14:28:09

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback