bettringsvegen.

hejhej gott folk.
Idag kenner jag mig bettre.
Eller ah, jag mor bettre so fort jag tar mina drugs.
Om jag inte tar dom so mor jag skit.
Borjar nestan bli redd att ja e addicted to medication nu.
Fett leskigt sont dernt.

Iaf.
Har mest bara sovit och min boo har tagit hand om mig.
Idag orkar jag typ skratta och dra skemt.
So det betyder att jag er po bettringsvegen.

Men jag moste sega att jag faktiskt er lite besviken po er.
Jag trodde ni skulle vara snellare.
Typ ha skrivit minsta lilla hej-kommentar eller so.
Jag ar ju endo i ett annat land.

Men ae, so kul vill inte ni ha det.

Kommentarer
Postat av: cookie

jag bryr mig! haha fan det är sant.

alla ba ääh she's outta the country we don't care!

2009-02-18 @ 00:35:15
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

jag bryr mig! haha fan det är sant.

alla ba ääh she's outta the country we don't care!

2009-02-18 @ 00:35:26
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag o baba oxå bryr oss o sitter o läser..nu är vi mindre oroliga puss o kram

2009-02-18 @ 16:50:00
Postat av: bror no 1

me too!

2009-02-19 @ 20:57:06

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback