Bildbomb.


Hej mamma, hej mormor, hej kusin, hej bror hej sis hej hejhej alla.

Ok, lite bilder tänkte jag bjussa på,
since det var ett tag ni såg mig sist och det kanske inte är så kul att se bilder på köttfärssås.
Idag när jag var ute så var det faktiskt rätt mysigt att ta bilder.
Jag tog på allt från träd till sopor.
Känner som en slags inner lugn och fridfullhet när jag tar kort.

Ok, nu låter det som att jag är värsta fotografen
o ni kanske förväntar er proffessionella bilder ba uöuw!
Men näei, det är bara lilla jag med min babymob.
Men tänk om..
Hmm..jag vill ha en systemkamera..












Och sist men inte minst..


En right in the moment pic.
Nykammad.
Äter bubbelchoklad och dricker cappuchino.



Kommentarer
Postat av: morfin

Hej päsc. Nu kom jag å tänka på när vi va där i Lileholmen och det skulle fan ha blivit ett bra foto på de där byggarbetarna utanför, exakt så som de stod. Kan inte vi äta semlor och ta artybilder nån dag när du kommit tillbaka? :)

2009-02-20 @ 00:06:38
URL: http://morfint.bloggy.se
Postat av: Pascale

Haha, jaa det hade blitt en bra bild det dar. Joo, det var trevligt, det kan vi gora nar jag e bac from salen. ill halla at you boy. girl.

2009-02-20 @ 00:42:44
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback