Egentligen.

Det här inlägget får heta egentligen.
För att allt är så egentligenaktigt förmig ikväll.

Se här:
Egentligen skulle jag gå till gymmet.
Men jag gick på kalas aka hemmafest.
Drack två drinkar, blev hajp - skulle ut.

Men egentligen har jag huvudvärk, och är lite förkyld.
Det var egetnligen därför jag skippade gymmet - en lördagkväll,
som egentligen är till för utgång.

Drog hem, för att ploppa i linser, som jag egentligen inte får när jag är sjuk.
Då slog det mig.
Jag har värsta huvudvärken.
Som aldrig förr.

Hur kan jag ens tänka utgång?
Och vad fan hade utgång gett mig?
Ne, just precis Pascale.

Så jag stannar hemma.
Ska tvätta av ansiktet och lägga mä ti kojs nu.

Om endast 6 dagar åker jag till London.
Tänk att London varit mitt hem.

Jag har liksom, jobbat där, ätit där, bajsat där, sovit där.
Jag har gjort allt där.
Gått ärrenden där..
Ah, men, liksom strugglat där.
Det är home nr2.

Jag gillar ändå London om det inte vore för allt kefft.
Men mest gillar jag väl London för att min man befinner sig där.
Äe, London, de gillar vi.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback