Facebook går för långt.

Har ni märkt de här frågorna på Facebook som man kan svara på om ens vänner?
Jag tycker det kommit så idiotiska frågor att Facebook äcklar mig.
Jag blir typ arg.
Hahah!

Men aså, ärligt.
Kolla på det här..






Dom har gått för långt.
Äe, Facebook gillar vi inte.
Det är ju inte direkt söta frågor som kommer upp.
Och ah, jag roas iaf inte av såna frågor.
Jag hoppas att fler än jag reagerar på det här.

Ok, inte sådär att jag skulle starta en grupp
och demonstrera på stan som Mickis hade gjort, men ni hajjar.
Höhöh, äe, så kul ska vi inte ha det.

Men en bra sak FB har att komma med är iaf att man kan spela Staries.
Men det kan man göra om man söker på Staries(länk) på gogel också.
Så om jag bestämmer mig för att bojkotta FB så har jag fortfarande
möjligheten att spela mitt favoritspel.

Favouritt game! My game
*Läs med rysk dialekt.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback