Hårdhudad, föchtårryy!

Aså, jag märkte nu att jag verkligen har grova problem med min hy.
Jag har så torra händer.
Kom på mig själv nu med att fila där mellan tummen och pekfingret.
Då borde man ändå söka hjälp.
Hahah, aså jag krämar mig in mig 24.
Vettefan vare ä mä mej.

Det är kalla Sveriges fel.
Min hy är inte gjord för denna kyla.
Min hy är gjord för att vistas i varma klimat,
med mmm haav, och så straand, och palmeer och och och.
Men nu använder jag bara palmer's hudkräm,
och ah, det är det närmaste palm jag kan komma i nuläget.




Fan, ere nån som vet en hudkräm som är BÄTTRE än bäst?
Säg inte från apotekets nu, jag har prövat allt därifrån.
Alla proppydärm och linoderm och ah, alla derms vad dom nu heter.
Men det hjälper inte mig.
Jag kanske borde dricka olja?
Det kanske kommer inifrån?

Jag badar i olja, smörjer in mig i olja, drar på med kräm så ofta jag kan.
Men icke sa nicke liksom.
Det biter inte på mig.
Det blir som en hinna som lägger sig ovanpå huden typ.

Men ändå, jag vill ju inte vara beroende av nån kräm.
Fast det har jag också provat, men det är iiinget att leka med.
Kära KP, hjälp mig, jag är rädd att ingen kommer vilja vara min kompis!

Torr 14iz.



Kommentarer
Postat av: Berii

HAHAH! KP. That was funny! Hoppas nån ger dig bra tips, du får jättegärna dela med dig då! =D

2009-02-11 @ 00:14:10
URL: http://thegoldengirl.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback