Hemma några timmar.

HOney im hOME!
Shit, jag är såå trött.
Men jag kan inte sova ännu.
Måste packa upp och packa in.
Vilket livat liv jag lever.

Höhöh.
Äe, dee rätt späännaaanndääh! *Birgitta, 47

Flygresan gick bra, men det var jävligt skakigt mot slutet.
Stort och fräsht plan.
Brukar tycka att det känns tryggare då.

På vägen till London var det ett hoitlitet plan,
Då kändes det som att man satt i en fågel typ.
Fast då gick resan ändå bättre.
ÅH! Jag måste berätta om en grej på fågelplanet.
E lite rädd att det kommer ha gått för lång tid emellan sen.
Men jag har verkligen inte tid o berätta nu.
Men påminn mig.
Det handlar om att jag letade i mitt psyke
ifall jag mådde illa och vad som fick mig att sedan må illa.

Iaf..

Åhh jag vill bara soova nu.
Men äh, det är väl inte så svårt att packa.
Det är bara lite kläder.
Fula inge speciella, behöver inte vara snygg i Nörrland liksom.
Vem ska se mig där?
Larsa o Stefan och dom hoiter väl jag i.

Babyläp ska med och även datorhögtalare.
Fick en request att ta med det, så lite digilo digilej blire väl där öppe i stugan.

Hahah, just det.
Ni vet Cookie min lil siz.
Hon som tar ens grejer helatin och köper fel saker..
Hon hade iaf använt mina snögalonbyxor eller vad det heter.
Dom här tjocka overallbrallerna.
Och min jacka, och mina nya vantar som jag bad mamma köpa för några dar sen..

Jo, självklart hade Cookie använt dom också.
Hahah.. är inte det roligt?
Hela hon är en prick över alla i:er i världen.
Men jag blev inte så jätteirriterad.
Man e ju van liksom.

Äe, nu väntar min resväska på mig.
Den ba ååå Pascale snälla kom packa upp mig
och bädda ner nya saker i mig igen.



Right in the moment pic.
Hahah, jag känner mig som en Omar från Flempan.
Sitter inomhys med dyr jacka o e
sådär oueee brushään vi skolkar från matteen kom.





Kommentarer
Postat av: Anna-Felicia

Pascale din blogg e fett me rolig hahaha.



2009-02-23 @ 17:21:37
URL: http://anna-felicia.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback