Hudkräm, hårkräm n all that stuff.

Hejheej.
Just nu sitter jag i livingroom och strugglar med mitt hår.
Har inte kammat det ordentligt på flera dar.
Så nu tar jag itu med dreads jag lyckats skapa.

Inte sådär fina dreads som min pappa brukade ha,
utan näei, sådär rikti jamaican bushman tre stora dreads som ser ut som bajskorvar.

Kom precis hem från Stratford, handlade lite diverse hårprylar
och en liten Razac-kräm att ha i väskan.
Fett praktiskt.

Jo förresten, jag har vant mig vid Razac-lukten,
min baby har godkänt den, och ah, jag får helt enkelt lukta så.
Den synkar helt ok bra med min Mugler Cologne och min hy har aldrig förut varit så len.
Eller ah, när jag var bejbis var jag nog lenare, men ni fattar.
Så äe, razac gillar vi.

Men kommer fortfarande använda min Bodyshop Shea Butter Lotion.
Den är nr 1a på kräm lista i luktväg.
Nr 2 får bli Razac.

Vad ska vi kalla den?..
Hmm..babyzäc fåre bli.
Hahah, tänk, de e inte alla saker som liksom, får ett smeknamn av mig.
Vad har vi nu - Vi har babyläp(min laptop)
Babymob (min mobil)
Babygate (min hårddisk seagate)
Och babyzäc (Razac)

Ok, så här har vi det.
All u need to be like me.
Haha skoja.
Nä men, det här är vad jag använder:


Ti cuerpon.
Fett dyr.
Den ska vara dryg, men blir inte det för mig.

Ti håret.
Luktar gott enligt mig och gör håret mjukt.



Ti cuerpon.
Grym kräm men luktar starkt.
Lite av en vanesak.


Unisex Cologne, som sista touch.
N there u have it.

Inge BeiBiGurL dofter här inte.
Jag kan inte lukta godis, eller vanilj.
Det är inte jag liksom.
Det är gulligt på andra men på mig blir det bara fel.

Kommentarer
Postat av: Elsa

uuuusch jag hatar vaniljlukt.



Ska berätta varför också



aint gonna leave u there hangin!



Jo såhärrah , när jag va liten o va hos anna så luktade det alltid vanilj-sköljmedel om hennes sängkläder. De använde alltid vaniljsköljmedel, men en gång hade annas katt rulle kissat dära. Så då luktade det vanilj+kattpiss o sen dess har jag alltid accocierat alla artificially-vanilla-scented stuff med kattpiss. SÅ

2009-02-19 @ 16:07:22
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Pascale

skont att du inte let mig henga dar. ahhh ja forstor precis! de lite som ner man spayar efter att man har kackat, do blire bajs+blomlukt o de e INTE okej

2009-02-20 @ 00:47:01
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback