I am a woman.

Idag, idag kära vänner.
Idaaaaag har jag tagit ett steg närmare till att bli en real woman.
För jag har köpt min första foundationpensel.

Och har styrt upp det där med mina torra händer.
Slog på stort och köpte nån dyyr måod från döda havet.
Nail Kit med handkräm som var sjukt bra.
Äe, det var jag värd.
Fick ju massa pengar i födelsedagspresent.
Skönt att kunna unna sig något man behöver
och inte skulle haft råd att köpa annars.

Afrikans hudkräm RAZAC! Köpte jag också.
Man ska säga RAZAC sådär bestämt.

Men jag vet fortf inte ifall den kommer matcha min Mugler Cologne.
Äe, vi får se.

Nu måste jag sova.
Har jobbat hela dan och kvällen+dragit till med ett gympass.
Så jag är rätt sliten..



Kommentarer
Postat av: Fatima

Ooouuw pensel och grejer.. Shit, jag tror nog aldrig att jag kommer att köpa det. Det är ju så dyrt! Min pojkvän använder den där Razak, tycker att det luktar så starkt..

2009-02-05 @ 22:14:42
Postat av: Pascale

Jaa den luktar jättestarkt. Jag satt precis med mor min och snackade om den. Alltså, jag gillar lukten, men när dem smält in lite. I början är den alldeles stark. Man kanske kan blanda ut. haha..

2009-02-05 @ 22:36:12
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback