Kalasbra.

Okej, vi kan lägga ner det där med dom dyra bären.
Jag fick ändå bra med pengar i föllsedagspresent.
TACK för en trevlig dag allihopa!
Och tack för alla presenter jag fått i veckan och idag.
Och tack ti mi mamma o pappa som uppfostrat
mig ti den underbara person jag e idag etc etc.
Äkta afrikansk hålla tal grej.
Hahah!
Tror aldrig jag vart på en afrikans fest där dom INTE höll tal två timmar.


Så här ser jag ut i stundens hetta.


Monnysarna jag fick går direkt in på kontot.
Halva till mitt lilla Africa-konto.
Resten till London resan.
Oh! Har jag sagt att jag åker fredag den 13e?
Thh, varför frågar jag ens?
Jag vet ju att jag inte sagt det.

Hahah, det är lite kul.
När man frågar nåt man redan vet svaret på.
Eller när man egentligen menar tvärtom.

Ex....

Idag när jag var helstressad sa Cookie.
- "Vad har du på dig idag?"
Heeeeeelt onödigt.
Hon stod liksom mittemot.

Eller typ, åh! Jag hatar när folk säger: - "inte för o skryta - MEN."

Eller när nån som ritar hoitfint visar en teckning och ba: - "Oh kolla va fult jag ritar."
Bara för att man ska säga: - "Men nee, Jossaan det var ju JÄTTEFIIINT!"

 *Aså nee de ere intää..

Iaf, ah, fre 13e.
Lite skäry.
Får se om jag överlever..




Right here, right now.
Mina sista minutrar som 21åring.

Hahah, vare inte lite kul med in the moment pics?
Man får en lite större helhets bild.
Tänk vad fel, tänk om ni trodde jag satt vid ett skrivbord just nu.
Helt opaskalligt.


Kommentarer
Postat av: Nicoler

grattis!

2009-02-02 @ 16:00:50
Postat av: morfin

Grattis! :P

2009-02-02 @ 19:28:59
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback