Kosta vad det kosta vill.

Idag har jag kalas.
Inget stort, bara familjen.
Och min enda kompis.
Hahah.

Äe, men det blir mysigt.

Fick en smärre chock idag när jag och Cookie var inne på Vivo.
Det blev en mkt större summa pengar än vad jag tänkt mig.

Cookie, hon förstår inte måoden med pengar.
Värdet liksom.

Så hon gick all out och köpte bär för 60 spänn.

Vi behöver inte bär för 60 spänn?
Vi behöver inte bär som är plockade bakom kungaslottet.
Av drottning Silvia själv.

Shieet.
Det hade räckt med vanliga bär, plockade av nån polack i Nörrlands skogar.

Men men.
Min hjärtklappning har dämpats nu.

Tänk, det är såna här gräjjer man inte insåg när man var liten.
Ah, men varå 14.90 det är väl inget..

Men näre blir 14.90,
11.90...
24.90..
29.90..
9.90...
16.90 på raken då blir det faktiskt mer.

Plötsligt är man uppe i tre fyra hundra.
Och så har man köpt typ 3 varor.
Äe, välkommen till livet Pascale.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback