Svett som aldrig förr.

Aså det är helt sjukt.
Den här drogen som jag berättat om.
Eller, har jag? (För drogad för o minnas)
Iaf, medecin kanske man kan säga.

All medecin som inte är svensk är typ hoitstark.
Så jag har vart helt drogad och ba uhh, legat och svettats.
Och asåå, det har inte vart sådär gullig svett, utan näei.
Det har vart sånhär GROV svettlukt.

Jag tvivlar inte på att denhär kuren har hjälpt mig, den har typ,
drivit ut all ont ur min kropp som går att driva ut.
Eller ah. den håller på, det är som en process.

Jag trodde inte att sån äcklig lukt kunde komma ur en sån oskyldig söt flicka som jag.
Jag luktar som ett par träningsbraller som legat kvarglömda i en ica-påse.
Eller typ..som en uteliggares kalsonger..
HAHA uuuusch!

Ok nu tog jag i.
Men tänk symboliskt.

Hahah, aså jag har ändå varit helt fashinerad samtidigt.
Typ luktat på min t-shirt flera gånger o ba. ABO, det här ÄR från mig!
LEO LUKTA!

Hahah..
Äe, huvudsaken är att jag blir frisk av drogen nu.
Och jag duschar faktiskt med jämna mellanrum.
*Bara så att ni vet.
Och då luktar jag jävligt gott kan jag säga.

A smell dääm gudd mään!
Höhö...duuuuuude!

Jag är den dudeigaste tjejen kom vi fram till.
Men jag vet inte om det är nåt att vara stolt över.




Igår åt vi burrito.
Det satt jäääkla bra.
BURRIDÖÖU! (Tänk er en tjock american dude med damp ba skrika ut det.)


Kommentarer
Postat av: cookie

med ris??

2009-02-19 @ 13:39:08
Postat av: Pascale

oue, pourquoi?

2009-02-19 @ 15:25:37
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback