Musiktajm.

Jag började med house.
Har blivit helt förälskad i dendär låten shine on, ah jag vet.
Gammal ååh ja e så tråki a,
men så kom jag på min låt.
Så jag övergick till zouk.
Aså åah..sån kärlek för zouk..





Ah, jag har inte tvingat er o kolla, men ah, ni KAN ju göra det.
HAHA! Jag hörde nu en grej.
En kvinna som hänger med i låten grovt.
Hon sjunger som en padda.
På sekund 3.57.
Fortfarande ah, ni KAN ju se, det hade ändå vart kul.
Men vene ifall ni skulle hajja måoden.

Jag hade velat vara där..
Fast jag vill vara överallt.
På fredag blire London en vecka,
direkt när jag kommer hem hinner jag
andas några timmar, packa om väskan,
sen åker jag öpp ti Nörrland och jobbar.
Eller ah, Sälen.
Men det räknas väl som Nörrland?
Höhö.

Det blir faktiskt min första jobbresa.
Lite hajpt.*Applåder.

Är borta en vecka då också.
Får se om jag bringar babyläp.

Han ska få komma med ti London iaf.
Han kan behöva lite semester han med.
Har märkt att han börjat bli lite trött på livet.
Slocknar från ingenstans och så.

Äe, både babyläp och jag behöver lite weykeychön.
Och vi behöver Leo som kan ta hand om oss.
Hahah, det passar ju bra.

Men mest av allt behöver jag somna in ti zouk.



Kommentarer
Postat av: cookie

hahahah! det där var ju verkligen skit kul!

men det kanske bara är när man förstår vad dom säger också som det blir så kul. mickis kommer ju typ inte tycka att det är SÅÅ roligt

2009-02-09 @ 23:27:47
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Ah, d fan synd. Den kommer inte få de skrattet den förtjänar. Huvudsaken e att jag har roligt iaf. Höhö

2009-02-09 @ 23:33:02
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback