Skratt.

Aaah, sitter i vardagsrummet med min läp nu.
Hade precis en skrattattack.
Allt är roligt för mig.
Vene varför, men jag bara, hajpar upp mina skämt sådär.

Och själv hatar jag fnissiga personer.
Hahah!

Cookie och Arusa var de som var högst upp på min hata-fniss-personer-lista.
Men då var dom typ 8år.

Åh, kommer ni ihåg Anders?
Det var en karaktär jag kom på när jag var yngre.
Det blev till en lek på Slättgårdsskolan som alla körde.
Typ som kull, nån var Anders som skulle jaga alla.
Anders var en läskig dampunge som bara ville ha vänner.
Han typ sprang sådär galopperande och var allmänt jobbig.
Typ hade snor i näsan.

Och alla ba ååaah Cookie du e så cool, vi tycker så mycket om dig.
Fast det var jag som var grunden ti grejen.
Höhöh, äe lite kul.

Jag har lagat mat pour moi et mon mec la et on a bien manger
aka jag har lagat mat ti mig och min snubbe o vi har ätit bra - po frenski - po polski.
Hahah, aså på franska som man säger på polska.
Hajjar ni måoden? Höhö.

Jag är så glad idag.
Och det är för att jag äntligen orkar dra skämt och ha kul med mig själv.
Äe, härmed friskförklarar jag mig själv.




Middag med Päsc.
Det blev köttfärssås á la pascale måodad med littee ketchup och ost.
Ribena var kvällens dricka. (uttalas rajbina)



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback