Tjänster.

Håla låquitoz.
FAN vad dagarna gått snabbt.
Tjåk jåbit bre.
Åker om 2 dar.

På söndagkväll när jag kommer hinner jag bara andas en stund.
För jag måste vakna 6 typ.
Och packa om väska o så innan till Sälen.
Mamma, om du inte fick mitt sms, kan du köpa vinterhandskar ti mig?
Be inte Cookie göra det helt själv, då kommer hon köpa nåt som e fel.
Typ välja barnstorlek o sen ba a meh ja vet inte*tugga tuggummi.
Eller typ, köpa vanliga bomullsvantar på Furkan presenter
(en butik i Brd med typ allt från glossy photo print paper till vattenpipor)

En gång när jag var sjuk ville jag so badly ha ballerinakex.
Då kom hon hem med toffee smak.*aah varrå? -  vare ända hon sa liksom.
Man ba VA!!! SKOJAR DU?? TOFFEE??
Ballerina ska ju va nougat det fattar ju vem som helst!
Men näei.

Cookie, hon är för ostressad för o bry sig om nåt sånt.
Hon ser bara grejer i sin stora allmänhet.

Iaf, sen vill jag jättegärna ha violtablettaskar också.
Mnogo blogodaria.

Kommentarer
Postat av: morfin

Hahaha.

2009-02-21 @ 00:53:35
URL: http://morfint.bloggy.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback