The Perfect Friday.

Igår hade vi en heldag på stan, moi et mon amour.
Käkade chinese food, kollade lite affärer.
Fikade.
Haha jaa, Leo har blivit en fika-kille.
Nä ba skoja.
Vi bestämde oss uööuw helt rändöm att dra en bio,
men det var 2 timmar fram tills den började.
Så då satte vi oss på Starbucks och lekte hänga gubbe.

Vi  såg He's not really that in to you.
Den var rolig o bra.
Biografen var den största jag varit på.
Heeelt högt i tag och ah, jättestor bara.

Fan vad bajsnödig jag är.
Men jag ska hålla mig, för dudigaste duden har precis vart på toa och kackat.
Så jag måste låta det vila ett tag.

Igår var iaf en hoitbra dag.
Helt bäst och kärleksfull och full av skratt.

På tbanan hem satt det en japan, en snubbe, kanske på 27 bast.
Hade runt ansikte och självklart glasögon.(det har alla japaner)
Iaf, han gäspade och då fick jag känslan att jag ville pricka in en jordnöt i munnen på honom.
Så jag skrattade hela vägen och Leo ville också ha lika kul som mig.
Men det hade han typ inte.
Eller ah, han skrattade mer åt mig än åt grejen.

Ps. jag har börjat med fjortisstilen. Typ ljuwsrosa läppar.
Och ah, jag gillare, äe dee..lite bubbelgöm överehela.
Här kommer lite bilder på dagen i tidsordning.





Här ser man min nya babygurl stil.
Kanske skulle jag passa i söt parfym iaf?
NE USCH! Det var bara en tanke.
Men ändå, tänk. Jag har foundationpensel, och rosa läppstift.
Höhö, det stinker dubbelmoral här.





Tuffingen på Starbucks.
AA VAD!



Trodde han skulle ta kort på hela mig, men icke.
Så ser jag ut när jag äter brownie iaf.



Spelar gullig.
Väntar på reklamen.
Shiiiet, bion hade en timmas reklam.



På kort ser det inte lika stort ut
Men ah, symboliskt tänke som gäller!



En viss person hällde i minstrels(choklad) i pockornen.
Hoitstörande!
Då kan man inte ta en näve och hälla i munnen sådär niammniaam.
Man var tvungen o *watch ur step!


Äe, det får räcka.
Idag ska vi till Westfield.
Nåt nytt mall.
Och ah, imorn åker jag.
Salut a tous!

"Hör av mig" när vi kommer hem ikväll.


Kommentarer
Postat av: lou

Jisses, ditt hår är så grymt snyggt!

2009-03-03 @ 22:12:22
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback