Photografias.

Kanske vill ni se lite bilder, kanske vill ni det inte.
I vilket fall som helst tänkte jag lägga in några som jag fick idag.
För att krydda lite mellan mina långa texter som ni kanske inte ens orkar läsa.




Jag verkar inte ha hajjat det där med att
man ska dra IN magen när man posear.



Fortfarande, min mage verkar inte vara ett problem för mig.
Men ändå, det är bra.
Jag är ändå söt.
Tänk när jag blir gravid.
Då vet vi redan hur jag kommer se ut i mage.

Hahah, shiiet.
Mina framtida barn kommer bli arga om de ser denna bild.
Där står jag och skålar med magen i vädret.




Äe, det var väl lite trevligt.
Fast nu kanske man tror att jag använder samma
uööuw outfit varje kväll, eftersom jag typ bara har bilder i detta linne.
Men äe! Så kul ska vi inte ha det.
Det hela rör sig om foton från en o samma kväll.

Kommentarer
Postat av: Mika

SHIT! vilket froo du har fått! gUmMaN! och värsta muskel armar. på ett bra sätt haha

2009-02-06 @ 12:23:46
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback