Jäkla bra dag. Äe! Den gillar vi.

Hola!
Ahh..föörsta ggn som jag verkligen SITTER ned idag.
Har vart helt up n kickin all day.
Det har varit en såndär perfekt dag.
En sån som man blir sådär NÄEI, är det här sant?
Är den här dan verkligen SÅ bra?
Och så blir man sådär..jaaaa brush de ee den!
De e MÅOD iDAAG!

Jobbet gick förvånansvärt bra.
Jag var på topp.
Alla var trevliga och glada.
Fick massor av komplimanger som gjorde mig varm i hjärtat.
Åah..Aså typ Gunvor, 63 ba:
- "Du, jag måste säga till dig att Du är den sötaste jag träffat.
Såå vackra ögon och så fin hudfärg!"

Åå vad jag blev glaad.

Så därför var jag tvungen att lägga in en bild på hur jag såg ut idag.
Som ni ser här nedan sen. *Skrolla inte ned nu.
Äe, jag som brukar tycka jag är ful med mitt snea leende och broskbildade haka.
Men det tycker inte Gunvor.
Och inte Leo heller.
*Nä, men aså.......hon är snäll. - kanske han säger ti sina grabbar.

Föresten, jag minns att hon faktiskt hette Bodil.
Men det är typ samma.
Gunvor är bara symboliskt för att folk ska förstå vad det rör sig om för person.

Fler symboliska namn som ni säkert hört mig nämna:

  • Birgitta - Typ jobbig svärmor, med sådär jaa-aaa-röst.
  • Anita. - "Du har en anita-rumpa i dom brallerna". Då är det typ att det ser ut lite sådär HOLEY i röven. Att man har vanliga mormorstroser, eller typ en body som gör att det sitter HÅRT och stadigt i kacka. Den är rätt bred och platt. Man får oftast sån rumpa i jeans med hög midja.
  • Lars-Åke - Rätt mångsidigt namn. Men alla fattar ändå vad man menar med en Lars-Åke.
  • Lars - Rätt lik Lars-Åke. Långsmal man i sisådär 40årsåldern. Lite stel. Skulle aldrig dansa i första taget om man skulle bjuda upp honom på Silja Line.
  • Stefan - Lite rund om kanterna. Han brukar alltid gå hastigt och bestämt. Till och med hans handslag är sådär HEJ STEFAN. Hårt liksom. Skulle han prutta hade det vart en riktig prutt. Hade Lars pruttat däremot då hade det vart en phhhft.
  • Thomas - Stefans tvillingbror. Precis likadana.




Åh, ändå så skrollade du.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback