Väl förberedd inför Sälen.

Igår var jag hos brushän och lånade ett par täckbraller,
eftersom jag ska åka öpp ti Sälen om två veckor.
Kan ju vara rätt praktiskt att ha sådär vid minusgrader och så va.

Har hört att det kommer vara rätt vilda after-skis där om kvällarna.
Ska bli kul att se hur alla Freddeöh och Mangeööh röjer på sportlovet.

En sak är säker, min skitoutfit är inte särskilt smickrande.
Det kanske lugnar mannen min.

Vi får se hur mkt diggilo diggilej jag orkar med.
Nån öl hit och dit kanske jag kan måoda upp.
Men efter avslutad jobbdag tror jag
ändå att jag kommer krypa ti kojs
med min lilla läp och kolla preppade serier.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej han lar nog inte vara orolig :)

2009-02-12 @ 20:39:52

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback