Välentines day.

Jag har förflyttat mig från den stela stolen till soffan.
Nätverkskabeln räckte precis.

Varför testade jag inte ens innan?
Hahah. typiskt mig..

Jag har feeeeeeet ont i halsen, fryser som fan, och har världens mensvärk.
Inte så rolig dag kanske.
Leo pluggar, och som den fina flickvän jag är, har jag stekt ägg och fixat oboy ti honom.
Åaah, jag smäller nästan av från mig själv.
Igår kom det ett brev på posten till honom - av mig.
Då höll jag på att smälla av igen tiss han läst det.
Fattar ni vad sött?!

Det är nästan att det väger upp att jag pruttar hejvilt och äct ungurly.

Igår hade han med stort H bokat bord på Libanesisk restaurang.
Jättemysigt var det, och gott.
Sen skulle vi på nån tequila-bar med dudesen,
men we called it a day och åkte hem istället, åt glass och kollade på Patrik 1,5.
Äe, det var mysigt.
Leo kollade typ inte på filmen för att den var gej.
Så jag fick typ kolla själv.

Huvudsaken var ändå att vi var med varandra.
Tredje välentinen i rad för oss..







Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback