Vasaloppä.

Hälöu.
Åh, jag blir alldeles till mig.
Har fått låna trådlöst internet inkopplat till babyläp av min käre arbetskamrat Johan.
He is here and he's queer.
Världens gladaste människa.
Men just nu siter han och epilerar sina ben och har ett blått glittrigt diadem på sig.
Vi andra är rätt sega, tar det lugnt bara och lyssnar på housemusik.

Vi vart bjudna över till nån villafest, men vi skippade den.
Imorn ska vi köra upp till Sälen, det tar typ 1 o halv timma dit.
Kommer behöva vakna 6 på morgonen
och äe, det gillar vi inte.
Eller ah, inte jag iaf.




På mässan.
När jag inte jobbade spelade jag wii-spel.
När jag inte gjorde det satt jag i loungen, chillade med underbett typ.


Kommentarer
Postat av: vita fingrar

main.asp?page=565" rel="nofollow">http://www.internetmedicin.se/dynmain.asp?page=565

2009-02-25 @ 19:47:11

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback