Du ar en kacka.

Heej allihoopa
De är kul att ni följer mig.
Även fast det görs i tystnad.

Idag var en ännu sådär: åh vad mesig hon är
och måste hon ha det så gulligt med sin pojvän-dag.

En sån som alla singlar hatar.

Jag köpte mig en hoitfin bikini som e lite brazil-måodad i göten.
Kan inte använda ordet kacka här
för då ere som att jag har ful rumpa - en kacka, precs som det låter.
Kacka=rumpa som endast har en funktion.
Göt=snygg rumpa.

Blir fint med min bikini till Tanzania i sommar + massa Bruno's på köpet.
(Bruno var en snubbe på Bahamas som sålde rides med jet ski,
fast för mig var det gratis om jag åkte bakom honom.)
Höhöh. Det var lite kul.

Fast jag åkte bakom min Leo,
och det var sådär iii helt pirrigt och läskigt i magen.
Åh, vad jag längtar till sommaren!

Idag var det iaf en superbra dag.
Tyvärr var det slut på Ribena,
så jag kanske inte kan köpa med mig det hem för de som behagar.
Om jag inte krigar imorn bitti och äe, så kul vet jag inte om vi ska ha det.




Jag och tuffingen själv.






På tuben med död hand
och ööö kan inte alla ba gå dö-min.



Vi åt helt sjukt god mat.
Italienskt.


Leo hade sin strumpa jättejobbiigt.
"Det är inte så noga" - sa han ostressat, men nöjd över livet.


Den här sista bilden fick ett fint halsband jag ritat.
för äe, så kul ska vi inte ha det.
Men bikinin var fin IRL iaf.

Kommentarer
Postat av: morfin

Jag trodde kacka var mer bajs. Eller kakadua, som vi väljer att kalla det på mitt arbete.

2009-02-22 @ 11:14:20
URL: http://morfint.bloggy.se
Postat av: Fatima

Vad söta ni är! Guud vad jag blir avis på din lena, jämna, fina hy! :)

2009-02-22 @ 19:07:34
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: chanelsdiary.blogg.se

fin blogg

Kul att se dig på bloggen nu när man inte ser dig in real life



Peace out

2009-03-08 @ 20:58:38
URL: http://chanelsdiary.blogg.se/
Postat av: chanelsdiary.blogg.se

fin blogg

Kul att se dig på bloggen nu när man inte ser dig in real life



Peace out

2009-03-08 @ 20:58:52
URL: http://chanelsdiary.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback