Women are beautiful.

Idag har det vart en hoitskön dag con mi familia.
Vi har haft en del come n' go gäster under kvällens tid och ah, det har varit kul.

Vi har ett videokassettband från 93 med nån brasilians dansföreställning.
Aså..helt sjukt vad grymma kroppar tjejerna hade.

Jag tycker att kvinnor är så vackra.
Smala, mulliga, kurviga, alla möjliga sorters kvinnor.

Men mest av allt gillar jag tränade, kurviga kroppar.
Mörka kvinnor.

Jag gillar att kolla på tjejer, men är inte lagd åt det andra hållet om man säger så.
Höhö..
Men vem gör inte det liksom?
Men om min man ska åka till Brazil.
Då åker han med mig och INTE med sina grabbar.
Kommer inte på fråga.

Hahah...
Skoja, varför inte? Klart han får åka......

.............

HAHA!
Nä, ni trodde väl inte på det?
Han får inte! Shiiiiiieeet...

Ah, varå. Min kropp är inte så tokig den heller.
Han har ju mig liksom.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback