Att pallra sig iväg ti gymmä.

Fyfaan vad grym jag var.
Staries dröjde bara 30 min över tiden.
Kom hem för en stund sedan från gymmet.
Jävligt najz.
Usch, jag gillar inte stavningar med säta på slutet.
*GuMmiZ..

Jag var nästan emsam på gymmä.
Fast bara nästan.

Den enda tjejen iaf.
Och två gherrow boys som hjälpte varann med att se bafft ut.
Ena killen var helt seriös och ba:

- "Nej bror, lussnaa, du ska hålla dom sådärra, seen, du släpper långsamt föchtåru?"
Den andra killen nickade instämmande.
Och sådär höll dom på.

Jag körde mitt eget rejs tills det blev ma swett drippin all ovvö ma baaari!
Hoppas ni förstod att jag började sjunga i mitten på meningen.
Annars hade det ju blivit helt stelt.

- "Ah men och så kööörde ju jaag tills det blev ma svett dripping al åver ma boddy vah."
Roger, 37

Hade faktiskt på mig mina nya gymkläder idag som jag invigde.
Inveg? Haha!
Höhöh.

Äe, så fel ska vi inte ha det.

Men nu ska jag spela lite staries innan jag lägger mig.
För imorn har jag ett fullspäckat skedjuli aka schedule aka schema aka aka aka hejdå.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback