Bra stress.

Idag har jag haft en helt GRYM dag!

Peppen är på hög nivå.
Och. ah, men det är det alltid när det går bra.
Då är jag peppad för resten av kvällen.
Jag kan nästna inte varva ner.

Ah, det märker man kanske. "Nästna"

Shit, jag stressar!
Vad fan är min måod?

Men!

När jag lägger mig ner nu och kollar serier så kommer det försvinna.
Äe, men det är lite det här jag kallar för bra stress.
Det som jag ville ha lite mer av 2009.

Känner mig ett steg närmare det här:




Tanzania 2009
Fast bilden är från Bahamas men iaf.
Tänk symboliskt.


Eller kanske...


Det här:




Ps. Ni behöver inte besvära er att öva in min signatur
för framtida förfalskningar.
Den är fake.

Ps. 2. Jag hade kanske inte tänkt ta ALLA aa bee c d e...q.
Hahaha ...(q som i jag är så ql.)
Tänk symboliskt här med.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback