Emsam och sjuwk.



Det är väl mest såhär jag sett ut idag.
Ingen fröjd för ögat precis.
Ja, jag har hostat med tungan ute.
Ah, jag har vart så svag att jag inte ens haft kraft att prutta.
Äe, man kan inte säga att det varit en bra dag.

Men men, jag tänker inte tråka ut er med min sjukhetsmåod
utan jag kom in på datorn för att kolla lite serier tills det tar emot i ögena.

Nu är mannen min tillbaka i sitt nya land och jag är här.
Lite trist..
Men det betyder bra grejer för er!
Höhöh, nä men bra grejer för bloggen iaf.
Den kommer vädras och skötas dagligen
precis som om det vore mitt eget lilla barn.

Kommentarer
Postat av: morfin

Är inte du sjuk onaturligt ofta?

2009-01-06 @ 10:41:29
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är sant du är verkligen sjuklig...Du borde kanske städa ditt rum jag brukar bli förkyld om jag sitter på din obäddade säng.HOHo

2009-01-06 @ 18:21:28
Postat av: Pascale

Det var det värsta jag har hört!

Jag har alltid alltid rena lakan i min säng.

Byter varje vecka. Inga basilusker där inte.

2009-01-06 @ 18:32:37
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback