Glädje på höög nivå. HAJPMÅÅOD!

Måste bara skrika ut det här. även fast ni inte hör.
Tänk er att ni hör...

...................

LONDON OM TVÅ VECKOR!

I get to see my baby again.

Åah..this iz great..

Hur många gånger har jag åkt sträckan Sthlm-London nu?
Hahah.
Hata London aså..
Nu ska jag ringa mannen och boka.

Vi ska äta hägendasz
Vi ska keka naaandooos
Vi ska handla på teescoos
Vi ska kolla på seeerier!
Och massa annat kuwl.

Äe, det är gräjjer det!

Idag har jag jobbat, sen svettats inne på NK med mor min.
Lekte highroller.

Tänkte lägga en svett-plus meny strax och dra till gymmet.
Fick en fin födelsedagspresent idag. - High hillz.

Jag gillar ändå det här med att fylla år.
Iaf i mitt hem.
För här får man presenter innan födelsedagen.
Det är som att veckorna innan själva dagen är speciella.
Men ah, ändå, det är ju lite så.

Kan ändå förstå mamma.
Tänk vad förväntansfull hon var veckorna innan jag kom ut ur bellyn.
Hon ba vänta o vänta och sen kom lilla jag.




Hahah, jag stor och liten.
Två gej-snubbar jag fotograferade när jag körde min första
independent-runda i London aaall byyy myyseelf..

Kommentarer
Postat av: RosaCecilia

oh! blek ansiktet förvändlas till grön ansiktet nu haha london är härlig stad och det finns allt där :)

2009-01-27 @ 23:25:55
URL: http://www.metrobloggen.se/rosacecilia

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback