Guuu va fiiiint!

Jag råkade precis komma åt min webcam när jag skulle
förflytta babyläp till min mage och min säng.
Då tog den ett ofrivilligt foto på plats BAM!
Det blev lite artistiskt.

Kolla!




Helt perfekt.
Den här cameran är tjåk naiz brush-HÄÄN!

Det är vad jag har på mitt nattduksbord.
FY vad gammalmodigt det låter.
Som att jag ska fylla 72 istället för 22 nästa vecka.

By the way.
Den andra februari är det.
Tror inte det blir nåt ståhej.

Överraskningspardeys och dylikt är varmt välkomna.
Likaså presenter.

Men iaf, tillbaks till bilden.
Man ser min uööuw mobil,
Min bluetooth som jag fått hyra i 2a hand av mannen och dagens outfit-örhängen.

Kommentarer
Postat av: fATIMA

Jag blir fett glad när sånt händer och måste bara visa ALLA!

2009-01-16 @ 00:09:47

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback