Hej jag är författare!

Hahah, träffade på en kvinna idag som verkligen dooog för att berätta att hon var författare.
Hon var stoltheten själv.
Nästan så att det inte ens var intressant längre.
Jag hade ju inte ens frågat.
För att vara snäll, visade jag mig lite intresserad iaf.
Så jag frågade om det gick att köpa hennes bok på nätet.
OOO JA! Det gick det.

- "Men..dåå kan jag ju inte signeeera den till dig"
Lade hon till med huvudet på snedden och drog till med en gööökns-min.

Jag beskrev gööökns-minen förut.
Hahah, det var när jag jobbade en kortis på Subway i London,
då en kvinna ville ha saltgurka på sin sandwich, och sa..- "and sum gööökns"
*Fnissade och såg helt psykopatisk ut med stora ögon.
Som att hon gjorde något hon inte fick.

Hahahah aså OUF!
Ballhet på hög nivå däär aså!
Hon trodde hon var Leif Gw Persson eller nåt.
Författaren alltså.

Måste gogla henne nu.
Fick nån reklamlapp av henne som hon tröck upp i ansiktet på mig.
Men kan absolut inte avslöja vad hon hette.
Hon kommer gogla och hitta min blogg innan jag hunnit ta ett andetag.
Shiiet.

Ok om jag hade vetat vem hon var osv.
Så speciell var hon inte.
Äe, men nu ska vi inte vara elaka.
Jag tyckte det var kul iaf.

Kommentarer
Postat av: Teddybjörnen Augustsson

Hej Pascale.



Jag snubblade över din blogg för några månader sedan och det du skriver är utan tvekan det roligaste och mest skruvade jag sett någon skriva.



Nu är det så att jag har en utlandsresa som hägrar ( sååå viktigt för dig att veta, jag vet :S) där jag kommer vara borta i några år. Så som en främling vill jag bara säga att det har varit ett nöje att läsa om dina bravader och upptåg.



Kanske ett psykat inlägg men det bjuder jag på. Hur som haver så får du ha det bra och sköta om dig så gott det går.



2009-01-30 @ 15:28:18
Postat av: Pascale

Åååah! Vad roligt, det glädjer mig verkligen. vearkligen jättekuuel som vi säger i bohuslän.

Sköt om dig du med främling!

2009-01-31 @ 02:14:02
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback