How i love.

Måååh Ted Mosby is such a nice guy.
Så fin människa.
Iaf fram till s02e20. ( vet inte vad som händer sen)

Och Marshall.aså ååååååh!
Ni förstår inte min kärlek tiren snubben.
Han e så underbar!..
Äe, det är bra grabbar det.

Men mest av allt är Leo bäst, för det var han som introducerade mig till denna serie.
Även fast han inte tycker den är min.
När jag drar en line från serien och skrattar sådär mobbat,
då blir han sådär: -  eeee..ok? De e inte ens din serie men ok.

Och jag känner mig utanför i serievärlden.
Men det gör inget.
För How I Met Your Mother är ändå min serie i hjärtat.

Äe, nu måste jag bajsa.
Igår tog jag med babyläp in i badrummet.
Hahah, så jääävla nice att spela spel och poopoo samtidigt.
Tänk vad långt vi har gått i utvecklingen.

Kl 13 har jag tvättid, måste köpa blå sköljmedel också.
Och dra en storstädning.

Åh! Jag måste göra lista annars äre risk att något viktigt utesluts.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback