Ipod love.

Helluu peeps!
Igår skulle jag bara vila en halvtimma efter jobbet.
Kl 16 slocknade jag.
Vaknade 22.

Det blev en lite längre vilostund än jag hade tänkt mig.
Men det var nog välbehövt.
Nu är det helg, men det betyder inte pardey for Pasc.

Utan nu är det saving money och smart thinking som gäller.
Jag är inte ens sugen.

Men så är det.
Det är som att dricka coca-cola.
Om man väl dricker ett glas, då blir man sedan sugen på mer,
och äe, så kul ska vi inte ha det!

Jag har istället fastnat hemma om kvällarna för att kolla på serier.
Kollar på serier överallt föresten.

Igår gick jag långsamt hem samtidigt
som jag kollade på ipoden och log för mig själv.
Kände mig lycklig över livet, och över min nya ipod.
Den är så grym.

Tänk vilken stor skillnad det gör när man inte fryser!
Jag har börjat uppskatta att vistas utomhus.
Man mår bra av frisk luft och promenader.
Det var liksom -10 grader imorse och jag frös inte ett dugg med mina "billiga" uggs.

Ska iväg och jobba nu.
Hejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså hur fan lägger du in videos? Jag ska oxå kunna göra det men har inte lyckats:(

2009-01-18 @ 16:08:50

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback