Jag skulle aldrig tåla.

Hahah, till en rolig grej från ingen grej.
Jag vet inte hur många som kommer förstå ironin i det hela.
Men det är oviktigt.

Viktigast är att jag skriver det jag vill och ni följer mig inte jag er.

En gång i tiden, när det var populärt att heta allt som hände i ens liv på msn,
då hade jag någon som hette:

- "Abbå altså jag skulle alldrig tålla"

Jag minns verkligen inte vem det var.
Det var kanske...hmmm..sex år sedan.

Men än idag lever det kvar i mig och hos mina vänner.
Ifall vi pratar på telefon eller irl och någon berättar något som en annan gjort,
eller något som hänt en.

Då är det sådär: ABBÅÅ JAG SKULLE ALDRIG TÅLLA!

Fan att jag inte minns vem det var!
Om DU, som skrev så läser detta nu..och minns det.
Please stand öp!

Jag måste verkligen sätta ett ansikte på personen.
Det kan ha varit så att jag blockerat och raderat
personen efter att denne döpt om sig till det.
Hmm..mycket möjligt.
Men jag efterlyser dig i alla fall.
U made my day, year after year..



Bild från när jag var ung och aldrig skulle tåla.




Kommentarer
Postat av: Elsa

Hahah, a una diversión cosa de no una cosa. No sé cuántos entender la ironía en el conjunto. Pero es insignificante. Es más importante para mí escribir lo que quiero y usted está siguientes no me I usted.

Una vez, cuando era popular que llamar todo lo que sucedió en la vida en msn, entonces, he tenido cualquier que llama:



"Abbå, por lo tanto Yo jamás capaz de soportar!"





haha.. hur orkaar jag sitta med översättningsverktyget o kolla hur din blogg blir på spanska?

2009-01-14 @ 00:16:45
Postat av: Eimi D

Härmed skickar jag en bekräftelse på att du är me doch tävlar om pumpsen i min blog. Du har 2 lotter .



Hälsningar

Eimi

2009-01-14 @ 11:17:26
URL: http://eimidevine.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback