Jag vill ha en big boori.

Tjaa allihopa!

Som ni märkt har jag haft en liten pause.
Äe, det måste man ju få ta ibland.

Det är så mycket som händer just nu.
Men inget jag känner att jag vill dela med mig här.

Jag har helt ärligt inte haft så mycket annat roligt än jobb i skallen på sistone.

När jag inte jobbat har jag kollat på serier nerbäddad i min säng.
Så jag har chillat och inte chillat.
Inget festande.

Däremot slog jag till idag och köpte två par jeans för hör och häpna 145:-
På Urban Outfitters.
Alltså två för en.
Det var ju ifs lite festligt.

Vi invandrare gillar ju sånt.
HAHA!

Eller ah, vi föredrar ju 3 för tio, men det råder ju lågkonjuktur nu.
Sånadär skinny är det förresten.
Men jag trodde jag var mindre skinny än jag är.
Dom sitter inte tajt, like a mans anus.
Ska se om jag kan byta.

Förresten, jag kommer aaaaaaaaldrig köpa vanliga Lee, eller denimbirds längre.
(aldrig till helt pris iaf, och inte om dom sitter perfekt.)
De  plattar för det mesta bara till göten och jag vill inte ha en bum.
Jag vill ha en BOORI!

En rejäl kacka!
Eller ne, där tog jag i.
Jag vill ha en stor men vältränad rumpa utan celluliter.

Aja, dags för seriekruig.
Hej på er.



Kommentarer
Postat av: joni

who doesnt??

2009-01-19 @ 20:34:18
URL: http://ytligtdjup.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback