Energitjuven.

Stark men svag.
Det är vad man skulle kunna kalla mig just nu.
Brukar själv kunna läsa mellan raderna.

Så därför är jag inte så skrivglad denna vecka.
Men jag lämnar er med det nu.
Lite privacy måste man ju få ha.

Jag kan prata kiss - och bajs och sånt barnsligt.
Det har jag inga probs med.

Men det är inte ofta jag är allvarlig.
Man är ju trots allt vuxen.
Med åren händer saker som kräver mer av en än vanligt.
Saker som stjäl ens energi.
Grejer man måste gå igenom helt enkelt.

Så får ni ursäkta mig om jag inte är
världens roligaste person som jag brukar vara i vanliga fall.

HAHA! (Det är iaf vad min mamma tycker)
Typiskt mig..måste alltid lägga in ett skämt.

Efter regn kommer solsken.
Så enkelt och lätt ordspråk.

När jag mår dåligt, eller är ledsen brukar jag tänka på att jag ska vara tacksam..
Att det finns folk som går igenom värre saker än en själv.
Tänka på att tiden läker alla sår, även om ärren finns kvar.

Men självklart måste man få vara ledsen själv ibland.
Mänsklig som man är.

Äe, kära vänner..det får man inte glömma.

Men snart är jag bäk on träk igen.
Med massa ny energi och förhoppningsvis lättnad och glädje.




Såhär ser jag ut nu.
Fast skillnaden är att det gått typ 18 år sedan bilden togs.
Som en död fisk.
No reaction aka inget är en grej.
Varför ser jag så ledsen ut på bilden?
Måste fråga mina föräldrar vad måoden var.

Den bilden kunde lika gärna tagits hos polisen.
Ni vet en sånhär "guilty" bild.
Med lapp man håller över bröstet.


Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Bäk on träk ;D

2009-01-24 @ 02:59:53
URL: http://finest.se/sjostromer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback