Så här in på morgonkvisten.

Godmorgon.
Hahah.
Här sitter jag, nyvaken och oskuldsfull med två inbakade flätor på huvudet.
I nattlinne.

Nää usch.
UUUSCH!
Jag använder inte nattlinne.
Sååå 98.
Jag vill inte ha någon snobben pyjamas heller.
Hoitjobbigt!

Jag sover i jeans och t-shit.
HAHAH!

Skoja.
Vilken felsägelse.
Direkt när jag skrivit jeans oc..
Då förstod jag att jag bara skrev utan att tänka
och äe, det ska vi ju inte göra!

Jag sover i t-shirt och typ ett par glansiga träningsbraller som jag ärvt av far min.
Dom är säkert 20 år gamla, MER till och med.
Hajar ni DEN måoden.

Dedär de e vad jag kallar ol'chool.
Nattlinne aint got shirrome.

Det var något jag tänkte säga men det slank ur minnet på nå vis..

Kommentarer
Postat av: cookie

shirrome hahahaha

2009-01-12 @ 23:44:53
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback