STARIES FO LIFE!

Uööuw!
Jag är SÅ HAJP!

Om ni undrar så sitter jag inte och hinkar innan utgång.
För nej, det blir ingen utgång.
Äe, inte ikväll!

För ikväll ska vi spela staries på Facebook.
Iaf jag. Vene hure blir för er.
Jag kommer iaf ha roligt med mig själv.

Jag är helt glad.
Det var aslängesen jag spelade det sist.
Kom på hur fast jag var vid det då.
Så äe, det behövde återupplevas.
Kl 22 senast ska jag pallra mig iväg till gymmet.
För jag vill ändå se hajp ut i cuerpon och så.
Höhöh.

Men nu, staries!




Hahah, ibland tror jag att jag har borderline.
Jag blir så hajp på grejer.
Hajpast i hela världen och ba OOH JAG ÄLSKAR det där och det där.
Sen hatar jag det.
Men det kanske beror på mitt hetsiga temperament.

....Eller på att jag beter mig som en 5åring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA alltså jag älskar din blogg

2009-01-31 @ 00:27:50
Postat av: Anonym

eller så kanske jag också bara är hajpast i världen just nu :/

2009-01-31 @ 00:28:42

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback