The day i got eyemolested by a lesbian woman.

Det var iinte kul ska jag tala om förej.

Jag tänkte ää, *axelryckning på invandrarvis
..jag ska duscha på gymmet, det blir ju så sent annars.
Precis när jag kommer ut ur duschkabinen glider
en 40årig bastant,lesbisk kvinna in i omklädningsrummet.
Hon såg ut som en Tina.
Ah, men det var sådär..hade hon varit bög hade hon vart givaren.

- " Oj då! Här var nån flitig!"
Sa hon,
och drog in snor sådär självsäkert som bara lesbiska kan,
samtidigt som hon vek knäna, tog sats och drog upp jeansen i båda sidorna.
Inte ens en man har tidigare kollat på mig så seductive som hon gjorde.

- "Hur länge har du tränat idag då?" Fortsatte hon.

- " En timma...."
Svarade jag, lite lågt,
samtidigt som jag försökte dölja min cuerpo bäst jag kunde med handduken.

Tänk vad nice det är för de som är lagda åt det andra hållet.
Tänk för er killar. - Stefan, 34 he's there, he's queer och står o smygtittar
på er när ni tvättar era nakna kroppar på gymmet.
Det är samma måod för oss tjäjer.

Jag tyckte det var lite jobbigt.
Det var nästan värre än när en gång på lågstadiet.
Shit. Aså det HÄR...jag var så jävla upprörd för det.

En tjej i klassen..
hon kände sig utfryst fastän det var hon själv som valde att gå den vägen.
Iaf..hon stod alltid och glodde på mig i duschen efter gymnastiken.
Och efter att jag irriterat mig på det ett tag sade jag sådär som småtjejer brukar göra.
Lite kaxigt. - "Asåå tyyp haalåååaa vaffö tittaru på mig för?!"

Hon kollade bara ner i golvet och vi pratade aldrig mer efter det.


En dag när alla tjejer i klassen fick gå till syster för att prata pubertet och mens,
då frågade skolsystern ifall man hade något man ville fråga eller berätta.
Då räckte den här mobbade tjejen upp handen och ba:.....

-" Pascale kollar på mig i duschen."

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!
Det var typ då jag upptäckte ångest.




Minutrarna innan Tina kom.
Tack för Ipodgräjjen Fernando!
Men den passar inte till nya high-fly Ipod =/


Kommentarer
Postat av: cookie

OMG!!HAHAHAH fan vad synd, vadå vänta vilken mobbad tjej, fan vilken jobbig usch

2009-01-27 @ 23:55:00
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback