Tid över för mig själv.

Äe, det var verkligen jätteskönt att ha tråkigt.
Tråkigt är det nya roliga.

Ska inte tjata hela veckan ut om det.
Vi drar ett streck där.

Jag har haft tid att kolla serie med min baby, alltså kollat samma serie
på ett två TRE! fast han är på andra sidan jordklotet tänkte jag säga.
Men vi ska inte ta i nu.
Sååå långt är det inte till London.

Jag har haft tid att vara tjej och fiwla mina nawglar uööuw.
Lyssna på zouk och tänka...

På min farbror in heaven.
Alltid när jag skrattar och känner mig lycklig, då tänker jag på honom.
Att han ler mot mig med sitt hemlighetsfulla leende..
Alltid när jag är rädd så tänker jag på honom.
Han var alltid så lugn och harmonisk.
Ska tända ett ljus för honom nu.
Han är alltid med mig i minnet vart jag än går.
Tonton Daniel..

Sov så gott allihop.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback