Tråkigt är roligt.

Typ hej.

Jag har tråkigt.
Det finns en person som ALDRIG har tråkigt.

Han tycker att det är den bästa stunden på dagen typ.
När man har tråkigt. för då kan man göra saker som man tycker är roligt.
Som att kolla på serier typ.
Eller kanske spela spel.

Det är sant.
Man behöver ju egentligen aldrig ha tråkigt.

Så nu ska jag ha hoitkul med mig själv!

Jag har precis gjort mig lite fruktsallad på mango och mandarin.
Sen orkade jag inte skära upp mer frukt.
Men jag har en banan som väntar på mig här bredvid babyläp.

Jag kan ju skala bananen, bitskära den
och spotta ut bananbitar i min fruktskål.
Men det skulle vara ett steg för långt.
Jag är ju ingen fågel som ska mata barnet i mig.
Så äe, så kul ska vi inte ha det.




Hejjaggillarattfotamigsjälvfonoreason.



Kommentarer
Postat av: RosaCecilia

Gillar din frisyr!

2009-01-08 @ 14:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/rosacecilia

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback