I want to meik som godd mani.

Aaah..äntligen hemma.

Jag var så jävligt bra på jobbet idag!
Tjänar det dubbla i timmen
än vad jag tjänat någonsin på mina fem arbetande år.
Är så stolt över mig själv.
Höhöh.

Äe, nu ska jag sluta credda mig själv såhär.
Det kanske ger mig otur.

Idag har jag köpt mina första Uggs uöuw.
Trodde aldrig att det skulle hända.
SÅ inte jag.

Dom är hoitfula, så det tog emot lite.
Eller mest är det nog för att alla modebloggare har såna.
Men efter att ha chillat i sneakers hela vintern så kändes det som att det vore dax.
Jag behöver varma skor, som inte är tunga att släpa.

Mamma ville att jag skulle köpa curlingskor men aldrig i livet dom är så sjukt fula.
Om jag någonsin köper såna så får det bli när jag bli 35 och kör barnvagn.
(Typ alla mammor som kör barnvagn har curlingskor.) Och röd jacka.

Känns det inte så?
Jo, det gör det.



Vs...





Äh, wattaheck,
jag är hellre fjortis som vet att jag inte är fjortis
än trebarnsmor som inte är trebarnsmor.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Näe fast de där nedersta skorna är INTE ok. Tur att du inte lät dig övertalas.. :)

2009-01-16 @ 00:08:09
Postat av: ugs are so ugly

det ser billigt ut med ugs. Och vad är det för fel på trebarnsmammor??

2009-01-16 @ 13:17:39
Postat av: Pascale

Leave me alåååone J To The Kay! Dom är dyra.

Jag frös inte alls idag. Mina skönaste skor hittills.

Jag har inte sagt att det är nåt fel på trebarnsmammor. Däremot vet jag att de brukar ha curlingsskor. Jag kunde sagt tvåbarnsmammor, men jag valde tre. Curlinsskor är som en ful kacka. Bara en funktion- att bajsa.

2009-01-16 @ 16:22:40
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Andreas Sjöström

Nejdå, det måste man göra ibland (:

2009-01-17 @ 03:05:25
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Jesuus

Du är så otroligt lätt provocerad kan inte vara kul...

2009-01-17 @ 20:48:28
Postat av: Pascale

Hahah undrar vem det är som är lättprovocerad?

Hmm...."trebarnsmammor"

2009-01-17 @ 20:58:56
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: morfin

hej

2009-01-19 @ 00:52:14
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback