Psykopater och snor. el moco.

Ah, jag har räknat ut att 70 % av Sveriges befolkning är tokiga.
Aså, psykopater.
Det är synd egentligen.

Jag träffar på 100 tals nya människor varje dag.
och av dom är det inte många som är friska.
Värsta skämtet ju!

Hahah!
Och det är inte många som bother att snyta sig.
Jag har sett så mycker rinnande näsor idag ouuff.

Jag har helt ärligt varit rätt för att komma för nära in på folk när jag pratat med dom.
Jag har bett till Gud att deras snorkråkor inte ska flyga ut i det fria och klistras på min jackärm.

Man kan ändå förstå lite när det bara är en droppe snor som hänger.
Eller aj, förstå och förstå. (Jag hade iaf känt ifall det hänt på mig.)
Men snorkråkor är det lite annan måod på.
Äe, usch.
Vi avslutar här.
Jag mår illa.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback